Tidigt industrilok?
Tidigt industrilok?
Info om detta och andra kommande projekt hittar man säkrast genom att följa Narrow Planet på Facebook - hemsidan uppdateras ganska långsamt, och flera av deras modeller säljs bara mot förbeställningar.
/ Lennart Elg
Sloat Lumber Co. - logging i On30"
Sloat Lumber Co. - logging i On30"
Re: Tidigt industrilok?
Takk for tipset om Narrow Planet. Tror MJ-hobbyens framtid er foretag som dette.lenelg skrev: Info om detta och andra kommande projekt hittar man säkrast genom att följa Narrow Planet på Facebook - hemsidan uppdateras ganska långsamt, och flera av deras modeller säljs bara mot förbeställningar.
Re: Tidigt industrilok?
Ang Narrow Planet. Fick mitt diesellok V10c för några veckor sedan. Och här har vi ett företag som lärt sig förpackning.
Det var otroligt snyggt förpackat med tanke på att det rör sig om små serier och trots allt relativt lite pengar. Jag plockade faktiskt ned allt i förpackningen igen för att få nöjet att plocka upp det igen när det är dags att bygga
(Har just fått veta att O&K loken är klara och skickas snart)
Det var otroligt snyggt förpackat med tanke på att det rör sig om små serier och trots allt relativt lite pengar. Jag plockade faktiskt ned allt i förpackningen igen för att få nöjet att plocka upp det igen när det är dags att bygga

(Har just fått veta att O&K loken är klara och skickas snart)