Har i sommar roat mig med ett litet hamnbygge. Allt är fantasi, förutom ångkranen från Galtströms bruk. När Teknobygg kom med sin byggsats hade jag hunnit mer än halvvägs med min hemsnidade kran så det fick bli den egna tolkningen istället för den laserskurna. Mycket pyssel återstår och fler bilder kommer vad det lider.
När jag skapade tråden och tryckte på "skicka" kom det upp en vit sida med meddelandet "webbsidan kan inte visas" Ändå fanns tråden, vad kan det bero på?
Ingen aning om varför du fick det meddelandet, men jag upptäckte att din tråd flyttat från en kategori till en annan. Var det du eller webbmäster som gjorde det? Om det var webbmäster kan han ha varit inne samtidigt med dig och på så sätt "ställt till det lite".
Jag fick samma effekt när jag skrev svaret och det verkade ett tag som mitt svar inte hängt med vid flytten, men nu är det inga problem.
När jag skapade tråden och tryckte på "skicka" kom det upp en vit sida med meddelandet "webbsidan kan inte visas" Ändå fanns tråden, vad kan det bero på?
Stefan
Jag brukar gå in på forumet på olika datorer med olika webbläsare, men känner inte igen fenomenet - så, ingen aning
Har inte detta problem alls, bara att det är seeegt. Troligen två olika presentationer av samma problem.
Hursomhaver är din lilla modul underbar! Behöver bara en liten insjö-bogserbåt (sådana som vid midsommar gjordes om till passagerarbåt och lövsmyckades...) och tillhörande pråm med en enkel styrhytt i aktern.