Smalspårigt nr 114 en fullträff!
-
Smalspårigt nr 114 en fullträff!
Jo jag tycker faktiskt det!
Dels en mycket bra och välillustrerad artikel om Troels Kirk´s bana (helt fantastisk!), VWJs nya lokomotor och mycket annat småytt och gott!
Det här numret kommer att ta ovanligt lång tid att ta sig igenom! Mycket bra jobbat redaktionen!
Mvh
/Peter
Dels en mycket bra och välillustrerad artikel om Troels Kirk´s bana (helt fantastisk!), VWJs nya lokomotor och mycket annat småytt och gott!
Det här numret kommer att ta ovanligt lång tid att ta sig igenom! Mycket bra jobbat redaktionen!
Mvh
/Peter
-
Re: Smalspårigt nr 114 en fullträff!
Kanonnummer verkligen - tack redaktion och skribenter!
/Tomas
/Tomas
-
Kanonnummer verkligen - tack redaktion och skribenter!
/Tomas
Hoppsan, blev visst en dubbelpostning, men det understryker väl bara vad jag verkligen tycker
Och låt mig då passa på att lägga till ett genomsyrande ord för hela tidningen: inspirerande. Inte minst omslaget! Men det går inte att nämna något utan att man måste ta upp allt annat också, så jag slutar här...
/Tomas
Hoppsan, blev visst en dubbelpostning, men det understryker väl bara vad jag verkligen tycker

Mycket trevligt nummer.Helsidebilden på Troels Kirk fyr, med det fantastiskt snygga havet var verkligen toppen.
Kan bara instämma! beröm till Troels för bygget, till Håvard för artikel och foto, och till redaktören för bildåtergivningen!
/ Lennart Elg
Sloat Lumber Co. - logging i On30"
Sloat Lumber Co. - logging i On30"
-
Kan bara instämma, en njutning (och perfekt att tidningen kom samma dag som jag låg hemma nedbäddad med den värsta förkylningen på år och dar!)
/Kent i Lund
/Kent i Lund
-
Vil också berömma, men jag tyckte inte det tog så lång tid att komma till sid 32.
Det blir ju så när det är trevligt skrivet.
14 Kjell G
Det blir ju så när det är trevligt skrivet.
14 Kjell G
Yep! Kanonnummer! Även jag låg nedbäddad med influensafeber rasande i kroppen; muskelvärk snorig osv. MEN räddningen kom: Smalspårigt i brevlådan!! Sicken timing!!!! Det var nog tack vare tidningen, som jag kunde kravla mig ur sängen redan nästa dag. TACK för det!!!!
-
Reportaget om Troels bana var typ det bästa jag sätt i Smalspårigt. Nånsin. Fantastiskt, hinkar av beröm till alla inblandade! Troels, Håvard och Tobbe bör nämnas tror jag.
Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!
Det er slikt som gjør at man får lyst til å skrive flere artikler.
Det er slikt som gjør at man får lyst til å skrive flere artikler.