Flitens lampa lyser och frestelsen med ännu ett litet projekt blev för stor. I IPMS tidningen 'Scala' No 2 1979 finns en fin artikel med ritningar, bilder och historik. Det gröna på bilderna kommer från SDV:s byggsats av PzKpfw 38.
En sådan har jag bott, sovit, suttit pass och så vidare i under min FN-tjänst i Bosnien.
Jag har en i resin utan "pattarna", fast den tror jag är i skal 1:76 eller något. Jag skall se om jag hittar den så kan jag lägga ut en bild på den om det är okay för dig?
En sådan har jag bott, sovit, suttit pass och så vidare i under min FN-tjänst i Bosnien.
Jag har en i resin utan "pattarna", fast den tror jag är i skal 1:76 eller något. Jag skall se om jag hittar den så kan jag lägga ut en bild på den om det är okay för dig?
/Mika
Oj, nu såg jag att det står 301, jag tänkte på PBV 302...
/Mika
Trevligt och se en FN-Broder här på forumet. Gjorde själv BA01, 10:e pskomp, 1:a plut.