Keramisk platta
-
Keramisk platta
Hej ! Är det någon som vet var man kan köpa en keramiskplatta ? Har varit på bild i forumet och är nämnd i div litteratur.
Re: Keramisk platta
Hej!
Helgesson brukar sälja dylika vid olika möten, borde även gaa att beställa via post. Har tyvärr ingen adress med mig paa min semester. Men han säljer alltid paa Bankalaset i Skövde.
Slöjd-Detaljer har den i sin katalog.
Sedan kan man ju alltid prova med Rimbo Grande och Sture Holmberg? (Sture paa SMJ).
Mvh
Björn D
Helgesson brukar sälja dylika vid olika möten, borde även gaa att beställa via post. Har tyvärr ingen adress med mig paa min semester. Men han säljer alltid paa Bankalaset i Skövde.
Slöjd-Detaljer har den i sin katalog.
Sedan kan man ju alltid prova med Rimbo Grande och Sture Holmberg? (Sture paa SMJ).
Mvh
Björn D
Lennart R skrev: Hej ! Är det någon som vet var man kan köpa en keramiskplatta ? Har varit på bild i forumet och är nämnd i div litteratur.
Konrad Wahlström i Magnus Ladulåsgatan 53 (Stockholm?) har slike plater i 2 størreser.
http://www.konradw.se/default.aspx
Selger mye annet interessant også.
- Klas Blomberg
Jag köpte min på Slöjddetaljer i Skara. Undrans om jag inte har sett nåt sånt även på Biltema eller Claes Olsson?
Ett tips är att kolla så att stålspiken som följer med passar i hålen. Jag har fått borra upp hålen för att få ner de spik som följde med.
/Olof
/Olof
-
Tack för tipsen ! Måndag skall ägnas åt att ordna en / Lennart R