Dagens byggarträff fick lite oväntat besök, vår huskatt Bosse fattade tycke för MJ-bygge och skulle givetvis vara med, vad annars. Vårt statiska gräs är numera uppblandat med äkta katthår, givetvis åkte kattskrället ut när vi väl fick tag på honom mellan granar och hus.
Ni som har vägarna förbi Osby nu på lördag den 17 maj så kan jag meddela att vi har ett litet öppethus för vår bana då, de som kan och vill är välkomna att titta in och se om tågen verkligen rör sig på banan eller om allt är fejk.
Ladan där Edenskysåg är uppsatt i, är öppen mellan 11-18.
Tobbe H
Bilagor
katt-i-landskap.jpg (84.45 KiB) Visad 7941 gånger
katt-i-lanskap-2.jpg (71.54 KiB) Visad 7941 gånger
Våra katter och också väldigt intresserade när husse sätter sig vid hobbybordet.....
Arbetsställningen kan bli lite lidande när man har en katt i knät...
Mvh
zikkan
He,he, känner igen det där. Katter och modellbygge är en viktig kombination för balans i tillvaron, däremot är katter och nyblandad gips eller katter och airbrushmålning sällsynt dåliga kombinationer...fråga inte hur jag vet detta
Anders R skrev:He,he, känner igen det där. Katter och modellbygge är en viktig kombination för balans i tillvaron, däremot är katter och nyblandad gips eller katter och airbrushmålning sällsynt dåliga kombinationer...fråga inte hur jag vet detta
Fantastiskt snyggt och väldigt realistiskt. Eftersom jag ännu inte blivit nöjd med någon av dom färger jag provat på räls och slipers så undrar jag vilken/vilka färger ni använder. Ser verkligen rätt ut på denna bilden.