Vi håller just nu på att slutföra arbetet med BJ loken N3/Åt, därefter intensifieras arbetet med Gp-loket.
Jag kommer att använda samma underrede till samtliga varianter. Skillnaderna i hjuldiameter är för små får att det skall motivera olika underreden. Däremot kommer pannor, hytter och detaljer att vara olika för de olika modellerna.
Leverans kommer att ske under året!
VGJ/ÖJ lokomotorn är under gjutning. Den blir i vitmetall och med underrede i nysilver. Även SRJ / FJ motorvagnen har gått till gjutning. Till denna måste jag lösa drivningen............
Gp, lokomotor, SRJ/FJ motorvagn
-
Re: Gp, lokomotor, SRJ/FJ motorvagn
Hej Göran, har du några bilder du kan visa på prototyper?
VH
/Johan
VH
/Johan
Vänliga hälsningar
Johan
Johan
Går Gp fortfarande att beställa?
Tomas
Tomas
Hej Göran!
Trevligt med en lägesbeskrivning angående smalspårsprojekten! Såg att du hade funderingar kring ytterligare en ångloksmodell. Det låter intressant! Då gäller bara att vi smalspårsfantaster kan enas om en o samma modell =)
Mvh
Anders Johansson
Trevligt med en lägesbeskrivning angående smalspårsprojekten! Såg att du hade funderingar kring ytterligare en ångloksmodell. Det låter intressant! Då gäller bara att vi smalspårsfantaster kan enas om en o samma modell =)
Mvh
Anders Johansson
-
För att undvika att vi kommersialiserar forumet, har vi en överenskommelse att beställningar, prisuppgifter sköts direkt via leverantör och kund. Kontakta mig direkt på E-mail om intresse finns att beställa modeller.
Jag har tyvärr inga prototypbilder att visa.
Jag har tyvärr inga prototypbilder att visa.