Sitter med denna plåten framför mig och där är tre delar jag inte blir klok på vad dom är och var dom därmed skall monteras.
Del 1 = 2 st placerade brevid vad jag tolkar som slutsignalhållarna. Dessa 2 delar ser ut som fotstegshållarna fast med bara 1 mm mellan dom två fotstegshållarna.
Del 2 = 2 st, placerade ovanför slutsignalhållarna. Rektangulära bitar med två etsade skåror (för vikning?).
Del 3 = 2 st placerade mellan buffertbalkarna och fotstegen. Ser ut som fotstegsdelarna fast med ett nedetsat område.
Likaså undrar jag om någon vet hur dom två takdelarna skall monteras? Eller man kanske skall välja ett av taken så att det är två olika alternativ? Själv tror jag mer på att dom skall monteras samman, men hur?
Någon som byggt HNJ-V's YEJ/BJ litt Gk?
Re: Någon som byggt HNJ-V's YEJ/BJ litt Gk?
Har du lust att fotografera delarna, så går det förhoppningsvis bättre att lista ut vad det är...
Re: Någon som byggt HNJ-V's YEJ/BJ litt Gk?
Har nu tagit några bilder på delarna jag menar.
Först kommer Del 1 och Del 2 enligt tidigare beskrivning. Del 1 är dom två övre delarna och Del 2 är dom två nedre vänstra delarna.

Del 3 enligt tidigare inlägg, det är dom två vänstra delarna.

Till sist en bild på dom två taken som jag också undrade över hur dessa är tänkta att monteras.

Först kommer Del 1 och Del 2 enligt tidigare beskrivning. Del 1 är dom två övre delarna och Del 2 är dom två nedre vänstra delarna.

Del 3 enligt tidigare inlägg, det är dom två vänstra delarna.

Till sist en bild på dom två taken som jag också undrade över hur dessa är tänkta att monteras.