Selger H0n3 spor og veksler samt div D&RG byggesett

Köpes-bytes-säljes är till för privatpersoner med enstaka MJ-produkter: Felköp, plåtar som man aldrig hinner bygga färdigt och så vidare, men som kanske någon annan medlem är intresserad av.

Skriv i ditt inlägg vad du har eller är intresserad av, om du vill köpa, sälja eller byta och hur man kommer i kontakt med dig. Forumet har funktioner för att skicka e-post och PM för inloggade användare.

Radera ditt inlägg efter avslutad affär. Om något inlägg blir kvar väldigt länge kommer webbmaster skicka en förfrågan om annonsen fortfarande är aktuell.
Svein_H
Inlägg: 30
Blev medlem: tis 02 okt 2012, 16:00
Kontakt:

Selger H0n3 spor og veksler samt div D&RG byggesett

Inlägg av Svein_H »

Nå som den amerikanske H0n3-perioden her i huset definitivt er et avsluttet kapittel selger jeg unna alt som ikke kan brukes eller passer inn på et norsk anlegg. Lok og vogner er allerede solgt, så da sitter jeg igjen med følgende ubrukt:

6 stk uåpnede ME Code 70 #6 sporveksler (3 venstre og 3 høyre)
Laws svingskive fra Sequoia Models (kit #4008sq: https://www.trainz.com/products/sequoia ... 4072422229)
Dobbelt vanntårn fra Muir Models (tilsvarende denne men i H0: https://www.trainz.com/products/muir-mo ... 9528485525)

Videre har jeg noen noen ferdige byggesett, en halvferdig lokstall (Wolf Creek, one-of-a-kind craftsman byggesett laget på bestilling og vist i MJ-Bladet 3-2013, har også noen bilder på min hjemmeside https://www.hjemstad.no/no/modelljernba ... g-verksted). Selger også dioramaet vist på forsiden av MJ-bladet 1-2013 med artikkel i bladet (samt på mine hjemmesider), samt diverse brukte veksler og spor som fortsatt er montert på anlegget.

En mer fullstendig liste kommer etter hvert som jeg får oversikt, men ta gjerne kontakt om det er noe av dette som virker interessant.
/Svein
Svein_H
Inlägg: 30
Blev medlem: tis 02 okt 2012, 16:00
Kontakt:

Re: Selger H0n3 spor og veksler samt div D&RG byggesett

Inlägg av Svein_H »

Nye spor og veksler:
6 stk ME Code 70 #6 sporveksler (3 venstre og 3 høyre)
1 pakke med 6 stk ME Code 55 Flextrack

Bild

Brukte spor og veksler:
10 stk Code 55 #6 sporveksler (5 venstre, 5 høyre). Husker ikke fabrikat, men flere av de er bygget på FastTracks mal.

Bild

Bild

I tillegg alt av ferdiglagt spor som jeg får fjernet uten skader.

Vil helst selge alt av spor og veksler samlet, det blir enklere for meg og billigere for deg.

Urørte byggesett:
Laws svingskive (Sequoia Models) og dobbelt vanntårn (Muir Models, denne er gammel!):

Bild

Bild

Flere bilder på forespørsel.
/Svein
Svein_H
Inlägg: 30
Blev medlem: tis 02 okt 2012, 16:00
Kontakt:

Re: Selger H0n3 spor og veksler samt div D&RG byggesett

Inlägg av Svein_H »

Lite respons her inne, så jeg har lagt ut en annonse på Finn. All videre oppdatering kommer til å skje der.
/Svein
Beeblebrox
Inlägg: 73
Blev medlem: ons 26 jan 2011, 13:04

Re: Selger H0n3 spor og veksler samt div D&RG byggesett

Inlägg av Beeblebrox »

Vad vill du ha för spår och växlar?
Du har byggt med Fasttracks, du har inga jiggar kvar att sälja? Det kan även vara intressant.
Daniel Jonsson
Kalmar Modelljärnvägsklubb
Svein_H
Inlägg: 30
Blev medlem: tis 02 okt 2012, 16:00
Kontakt:

Re: Selger H0n3 spor og veksler samt div D&RG byggesett

Inlägg av Svein_H »

Vet hva det koster nytt, men aner ikke hva jeg skal ta for det nå. Kan du ikke komme med et bud, så skal jeg vurdere det?

Har dessverre ingen jigger å selge, FastTracks-vekslene ble kjøpt ferdig bygget fra Narrow Gauge Colorado.
/Svein
Svein_H
Inlägg: 30
Blev medlem: tis 02 okt 2012, 16:00
Kontakt:

Re: Selger H0n3 spor og veksler samt div D&RG byggesett

Inlägg av Svein_H »

Det er et par som har meldt interesse, men de hørte jeg ikke noe mer fra. Det er heller ingen som har spurt om å få det gratis, så da går alt sammen til gjenvinning. Veldig synd syns jeg, men slik er det nå engang.
/Svein
Skriv svar