Radikalt forslag
Postat: tis 16 jul 2013, 12:43
Jeg har nettopp mottatt siste nummer av Narrow Gauge & Industrial Railway Modelling Review.
Dette er et et fantastisk blad, det er alt en smalsporbygger kan drømme om.
Samtidig leser vi stadig om problemene til redaksjonen av Smalpårigt med å fylle bladet.
Så hvorfor ikke gjøre NG&IRMR til Smalspårigts medlemsblad?
De beste artiklene i Smalspårigt kommer jo på trykk i NG&IRMR uansett!
Foreningsstoff kan lages som et innstikk, med datoer og info om treff. Innstikket kan også ha sammendrag av artiklene på svensk for dem som sliter litt med det engelske språket.
I innstikket kan man også ha annonser som bare har interesse for Skandinaver.
Samtidig kan man øke innsatsen på nettstedet. Blant annet burde det være en lukket seksjon for medlemmer. Her kunne man feks. legge ut tegninger i DWG format, eller enda bedre, som 3D filer.
Dette høres kanskje radikalt ut, men jeg tro man må tenke nytt om vi skal ha ha tilgang på høykvalitets modelljernbanetidsskrift i fremtiden.
Dette er et et fantastisk blad, det er alt en smalsporbygger kan drømme om.
Samtidig leser vi stadig om problemene til redaksjonen av Smalpårigt med å fylle bladet.
Så hvorfor ikke gjøre NG&IRMR til Smalspårigts medlemsblad?
De beste artiklene i Smalspårigt kommer jo på trykk i NG&IRMR uansett!
Foreningsstoff kan lages som et innstikk, med datoer og info om treff. Innstikket kan også ha sammendrag av artiklene på svensk for dem som sliter litt med det engelske språket.
I innstikket kan man også ha annonser som bare har interesse for Skandinaver.
Samtidig kan man øke innsatsen på nettstedet. Blant annet burde det være en lukket seksjon for medlemmer. Her kunne man feks. legge ut tegninger i DWG format, eller enda bedre, som 3D filer.
Dette høres kanskje radikalt ut, men jeg tro man må tenke nytt om vi skal ha ha tilgang på høykvalitets modelljernbanetidsskrift i fremtiden.