Volvo modell ?
-
Re: Volvo modell ?
Hm, 1/43 är det inte lite stort för din järnväg eller har grosshandlarn ätit
för mycket nu igen
för mycket nu igen
Bo Hammarling skrev: Hm, 1/43 är det inte lite stort för din järnväg eller har grosshandlarn ätit
för mycket nu igen
Ja, jag undrar om han i Högstena Amfastorp har blivit sjuk eller så...

Du får komma hem så får vi åka och se hur han mår.
/Mika
För stort för mig också men jag kan inte motstå en fin modell av ett av de svenskaste av fordon. Särskilt inte när priset bara är 39 spänn!
/Göran T
/Göran T
-
Tack för tipset, Göran!
39kr är förtjusande billigt!
39kr är förtjusande billigt!
- Micke Brane
Tack för tipset Göran.
Jag har nu också beställt, även om kofångaren fram var lite för stor och bilen ser lite för låg/nedlastad ut.
Micke B
Jag har nu också beställt, även om kofångaren fram var lite för stor och bilen ser lite för låg/nedlastad ut.
Micke B
En förvirrad återfalls rallare
Jag var också sugen på en sån men upplägget är att man sedan ska köpa en bil varje månad för ca 200:-. Nu är det ju inget köptvång men man får inte glömma att avsluta om man inte vill ha fler bilar.
/Thomas
/Thomas
Thomas skrev: Jag var också sugen på en sån men upplägget är att man sedan ska köpa en bil varje månad för ca 200:-. Nu är det ju inget köptvång men man får inte glömma att avsluta om man inte vill ha fler bilar.
/Thomas
Ja, det värsta är att har man en gång varit kund, så kommer sedan telefonsamtalen med diverse erbjudande och det brukar vara svårt att bli av med dem.
/Mika
-
Även jag föll för erbjudandet och ser just nu fram emot brevbäraren. Jag som bestämt mig för att aldrig ge mig in i denna form av försäljning undrar nu om det verkligen kan vara så illa som beskrivs ovan. Jag lusläste (?) det finstilta och noterade att jag accepterade köperbjudanden från såväl firman i fråga som andra men att det inte fanns något köptvång i framtiden. Betyder detta att jag kommer att få "dyra" bilar levererade om jag inte snabbt avanmäler mig? Vem har erfarenheter av just "Edition Atlas Collction" sedan tidigar? Vill minnas att de erbjudit TinTin prylar tidigare.
/Ola
/Ola
Den måste ju i alla fall vara perfekt för alla nollan-byggare. =)
/Mika
/Mika
-
... men Göran, har du köpt färdigt - och åtta gånger för stort? (...men den var snygg ändå ju)Göran T skrev: Härifrån kommer min PV 444...
http://www.editionsatlas.se/p/031863/Volvo-PV444.html
/Göran T
Assar och Gustav (och jag) är ändå glada att du valde en Volvo.
God (h)jul för övrigt!
Bengt