Smalspårigt nr 133 - nr 4 / 2015
-
Re: Smalspårigt nr 133 - nr 4 / 2015
Min första reaktion på nya numret - jag vill veta mer om Stadsholmen! Jag har sökt upp de trådar som finns på det här forumet, men jag skulle vilja veta mer om banan, omfattning, skala, historia, med mera.
Det var också min reaktion. Fantastiska bilder som jag satt och försökte pussla ihop för att få en överblick. Samtidigt finns det få saker som krossar illusionen lika snabbt som en spårplan. Men visst vore det intressant med en eller ett par uppföljningsartiklar. Låt oss hoppas att de kommer i framtida nummer.Olle Sahlin skrev:Min första reaktion på nya numret - jag vill veta mer om Stadsholmen! Jag har sökt upp de trådar som finns på det här forumet, men jag skulle vilja veta mer om banan, omfattning, skala, historia, med mera.
God jul till redaktören och alla er andra
/Olof
Fortsättning följer ... som man brukar säga. Och att det kan vara svårt
att få ihop bilderna beror nog på att dom är tagna på olika sidor av ön.
Håll utkik under tråden "Stadsholmen" på annat ställe här och i sociala medier för mer vidare historia.
//
Peter
att få ihop bilderna beror nog på att dom är tagna på olika sidor av ön.
Håll utkik under tråden "Stadsholmen" på annat ställe här och i sociala medier för mer vidare historia.
//
Peter
Verkligen ett pangnummer! Kanske ett av de bästa någonsin. Blir tufft att toppa till nästa nummer...
-
133:an har nu letat sig ned till Sydafrika ocksa. Kan bara instamma i hyllningskoren, stralande jobb Zikkan och skribenter!