Jag retas bara Tobias, jag menar ett strålande resultat.
Med vänlig hälsning,
Micke
Hjälp mig här Micke, jag provade ditt tips och tömde flaskan så att 2-3 cl blev kvar, men det verkar inte hjälpa? Är det fel sort kanske? Hur gör du?Ragnar Skanåker tog alltid 2-3 cl Whisky innan skyttetävlingarna för att vara stadig på hand.
Kanske värt att testa Tobias?
Setter du Lagavulin på bordet på neste nollskalatreff så kommer jeg!Tobias Ljung skrev:Lite kvarts-glimmer blev visst kvar ändå : )
On the rocks:
Deal Håvard! Så det finns alltså annan dragkraft än den på Thamshavnsbanen som lockar ; )Setter du Lagavulin på bordet på neste nollskalatreff så kommer jeg!
.....tvivlar inte ett ögonblick. Det lärde jag mig för nära 35 år sedan, på Jomo-tiden. Johan satte Teknobyggs vitmetallklot på utställningsanläggningarna. Det hjälpte inte att ryta RÖR INTE VÄXELN, strax efteråt stod alltid någon med ansikte som en fågelholk, ojdå, den gick sönder". Jag har haft en tio år gammal etsning på anläggningen (Ho), lyckligtvis (ännu) lös (av lättja). Den var aldrig heller tänkt att lägga om växeln, utan att läggas om av växeln. inte helt lättjusterat i H-nollan. Många är de som har flyttat på den med ett enda finger.Tobias Ljung skrev: ↑ons 19 dec 2018, 22:24man kan fortfarande "pilla" på växelklotet utan att det gör något. Det gör besökare gärna, tro mig ; )