PERL-vagnar säljes (orörda byggsatser)

Köpes-bytes-säljes är till för privatpersoner med enstaka MJ-produkter: Felköp, plåtar som man aldrig hinner bygga färdigt och så vidare, men som kanske någon annan medlem är intresserad av.

Skriv i ditt inlägg vad du har eller är intresserad av, om du vill köpa, sälja eller byta och hur man kommer i kontakt med dig. Forumet har funktioner för att skicka e-post och PM för inloggade användare.

Radera ditt inlägg efter avslutad affär. Om något inlägg blir kvar väldigt länge kommer webbmaster skicka en förfrågan om annonsen fortfarande är aktuell.
Göran T
Inlägg: 455
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 19:10

PERL-vagnar säljes (orörda byggsatser)

Inlägg av Göran T »

Som den smalspårsrallare jag trots allt är och med insikten om att jag inte kommer att bli 125 år så rensar jag lite bland mina normalspåriga byggsatser från Firma PERL. Vagnarna är kompletta så som de levereras från PERL och behöver således kompletteras med bl a bromsslangar. Samtliga 8 vagnar säljs som ett paket för 4000:- inkl. frakt (Rek). Vad jag vet så är en av vagnarna slutsåld (litt H1). Vill man köpa enstaka vagnar så är det PERLs listpris som gäller + frakt.
Som exempel på hur en byggbeskrivning och byggsats från PERL kan se ut så bifogas bilder på litt G3 med bromskur.
Är du intresserad så skicka ett mail till goran.tholin(at)gmail.com
Bild
Bild
Bild

/Göran T
Göran T
Inlägg: 455
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 19:10

Re: PERL-vagnar säljes (orörda byggsatser) SÅLDA!

Inlägg av Göran T »

Vagnarna är sålda till herrn i Harris Tweed-kavaj och dito keps.
/GT
Skriv svar