Rimbo Grande

Här diskuterar vi allt som har med smalspårigt modellbygge och förebilder att göra.
NTSB
Inlägg: 67
Blev medlem: tis 21 aug 2007, 14:21

Rimbo Grande

Inlägg av NTSB »

Är det bara jag som undrar över hur det är ställt med Rimbo Grande? Jo jag vet att frågan varit uppe tidigare och vissa svarar med det gamla vanliga standard svaret: "jo jag pratade med Göran igår". Har mailat dem och frågat utan att i nuläget fått något svar. Hemsidan har ju inte uppdaterats sedan förra året plus att den nuvarande sidan visar enbart smalspår i nollan. Är det avveckling på gång eller finns det andra anledningar till deras frånvaro?
Mvh orolig RG kund
Mats Östman
Inlägg: 6
Blev medlem: sön 27 sep 2009, 19:59

Re: Rimbo Grande

Inlägg av Mats Östman »

Jag har haft samma funderingar som du om vad som hänt med RG men kommer med samma förklaring att " jag talade med Göran för ett par veckor sedan" .

Jag hade köpt en del saker på en marknad men inte fått något mail om vad jag var skyldig. Jag hade mailat RG från deras hemsida men inte fått svar. Göran ringde upp mig för några veckor sedan och jag ställde i princip samma undran som du. Göran sa att hemsidan har haft lite strul och har inte blivit färdig av olika anledningar. Bla så fungerar inte maillen på hemsidan. Han hade en förhoppning om att hemsidan ska lösa sig och bli klar under sommaren.
Testa och ring eller använd den gamla mailen om du har den kvar.
Johan.L
Inlägg: 64
Blev medlem: tor 31 maj 2007, 16:11

Re: Rimbo Grande

Inlägg av Johan.L »

Deras nya webshop var tyvärr inte inställd på att skicka mail till Göran, det är uppdaterat så han får mail den vägen. Dom är inte under avveckling, träffade Göran förra helgen. Dock så har det varit annat som stått i fokus av mer personlig karaktär. Gissar att Göran kommer svara dig.
NTSB
Inlägg: 67
Blev medlem: tis 21 aug 2007, 14:21

Re: Rimbo Grande

Inlägg av NTSB »

Ok, skönt att höra att det rullar på som vanligt även om hemsidan varit oförändrad ett tag. Tack för svaren!
Per N
Inlägg: 207
Blev medlem: lör 28 jan 2012, 21:44

Re: Rimbo Grande

Inlägg av Per N »

Hej!

Göran hälsar och ber Dig skicka om mailet till rimbogrande@telia.se så att det säkert kommer fram!

MVH /Per N
Skriv svar