Norra Sandby 2015

Träffar och liknande
Hauk
Inlägg: 936
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 18:55
Kontakt:

Norra Sandby 2015

Inlägg av Hauk »

Siden jeg har tatt meg f.. på at jeg ikke skal misse høstmøtet i Norra Sandby neste år tenker jeg planlegge i god tid.

Derfor lurer jeg på om dato for treffet er bestemt. Er det første lørdag i oktober som gjelder så snakker vi lørdag 3. oktober 2015.

Kan noen bekrefte dette?
Mvh Håvard H
--
Min blogg:
Remembrance Of Trains Past
Hauk
Inlägg: 936
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 18:55
Kontakt:

Re: Norra Sandby 2015

Inlägg av Hauk »

Hauk skrev:Siden jeg har tatt meg f.. på at jeg ikke skal misse høstmøtet i Norra Sandby neste år tenker jeg planlegge i god tid.

Derfor lurer jeg på om dato for treffet er bestemt. Er det første lørdag i oktober som gjelder så snakker vi lørdag 3. oktober 2015.

Kan noen bekrefte dette?
Kom igjen, grabbar! Man måste planera i tid!
Mvh Håvard H
--
Min blogg:
Remembrance Of Trains Past
Torbjörn Holmberg
Inlägg: 209
Blev medlem: ons 05 sep 2007, 19:43

Re: Norra Sandby 2015

Inlägg av Torbjörn Holmberg »

Någon planering för nästa års träff finns inte just nu i dagsläget, anledningen till detta kan vara att jag själv hoppar av och kommer inte att hålla i träffen fler gånger. Ett annat skäl är osäkerheten angående lokalen, kommunen vill sälja den, när det blir är det ingen som vet men det finns på deras agenda. Vad som händer med huset efter en eventuell försäljning står skrivet i stjärnorna.
Är det någon eller några som vill ta över och driva träffen vidare så är dom välkomna att göra detta men jag tackar för mig.

Torbjörn Holmberg
Användarens profilbild
Graffen
Inlägg: 331
Blev medlem: fre 05 jun 2009, 13:34
Ort: Österlen

Re: Norra Sandby 2015

Inlägg av Graffen »

Jag tar gärna över, men helst i samarbete med andra.
Jag har tillgång till riktigt bra lokaler med kök här nere på Österlen!
Deo adjuvante labor proficit
Bild
Hauk
Inlägg: 936
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 18:55
Kontakt:

Re: Norra Sandby 2015

Inlägg av Hauk »

Torbjörn Holmberg skrev:Någon planering för nästa års träff finns inte just nu i dagsläget, anledningen till detta kan vara att jag själv hoppar av och kommer inte att hålla i träffen fler gånger. Ett annat skäl är osäkerheten angående lokalen, kommunen vill sälja den, när det blir är det ingen som vet men det finns på deras agenda. Vad som händer med huset efter en eventuell försäljning står skrivet i stjärnorna.
Är det någon eller några som vill ta över och driva träffen vidare så är dom välkomna att göra detta men jag tackar för mig.

Torbjörn Holmberg
Tråkigt å høre, Torbjörn. Men takk for de treffene du arrangerte, de to treffene jeg var på gav masse inspirasjon.
Mvh Håvard H
--
Min blogg:
Remembrance Of Trains Past
sala
Inlägg: 114
Blev medlem: tor 19 mar 2009, 09:47

Re: Norra Sandby 2015

Inlägg av sala »

Så synd, var på gång att åka i år, hoppas att det blir någon fortsättning.
Gunnar
Användarens profilbild
Graffen
Inlägg: 331
Blev medlem: fre 05 jun 2009, 13:34
Ort: Österlen

Re: Norra Sandby 2015

Inlägg av Graffen »

Deo adjuvante labor proficit
Bild
Skriv svar