Hemsidan uppdaterad

Köpes-bytes-säljes är till för privatpersoner med enstaka MJ-produkter: Felköp, plåtar som man aldrig hinner bygga färdigt och så vidare, men som kanske någon annan medlem är intresserad av.

Skriv i ditt inlägg vad du har eller är intresserad av, om du vill köpa, sälja eller byta och hur man kommer i kontakt med dig. Forumet har funktioner för att skicka e-post och PM för inloggade användare.

Radera ditt inlägg efter avslutad affär. Om något inlägg blir kvar väldigt länge kommer webbmaster skicka en förfrågan om annonsen fortfarande är aktuell.
Vagnverkstaden
Inlägg: 35
Blev medlem: tis 31 mar 2015, 15:54

Hemsidan uppdaterad

Inlägg av Vagnverkstaden »

Nu är hemsidan uppdaterad med samtliga modeller i sortimentet.

Notera att lok och vagnshjul numer finns samlat bland byggdelar. Detta gäller även dekaler, som delvis finns under egen länk under fliken byggdelar.

Smalspår är helt borttaget, alla vagnar slutsålda, förutom nedanstående undantag:
Cp 385 som beräknas levereras omg några veckor
FJ Co 5 som jag räknar med att sända ut så fort dekalerna kommer.
Underrede 5.5, samt ÖJ Gsp som är beställd.

Övrigt restmaterial smalspår säljs på Tradera.

Ao1 som etsad modell är beställd.

Besök hemsidan www.vagnverkstaden.eu för vidare information.
Vagnverkstaden
Inlägg: 35
Blev medlem: tis 31 mar 2015, 15:54

Re: Smalspårsinfo

Inlägg av Vagnverkstaden »

Mina Z4p är nu utlevererade. Jag har 7 st lokomotorer på lager - dock inga med ljud.

Jag gör även ett försök att få fram en modell av Xo4p. Det finns ju inga persontågsdragare i modell, och dessa "tunga" motorvagnar passar till detta!

Jag har några personvagnar i lager, och några få nyheter på gång.

I övrigt har jag återupplagt ett mindre antal byggsatser efter önskemål från kunder. Dessa småserier finns så länge lagret räcker.
Mer info får du via mail till mig (info(X)vagnverkstaden.eu)
Skriv svar