En liten hamn

Här är tanken att man delar med sig av sina pågående byggprojekt som rör rullande
materiel
Stefan Jönsson
Inlägg: 273
Blev medlem: tis 05 jun 2007, 16:57

En liten hamn

Inlägg av Stefan Jönsson »

Har i sommar roat mig med ett litet hamnbygge. Allt är fantasi, förutom ångkranen från Galtströms bruk. När Teknobygg kom med sin byggsats hade jag hunnit mer än halvvägs med min hemsnidade kran så det fick bli den egna tolkningen istället för den laserskurna. Mycket pyssel återstår och fler bilder kommer vad det lider.

Bild

Bild

Stefan
Peter Estelius
Inlägg: 308
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 22:24

Re: En liten hamn

Inlägg av Peter Estelius »

Så trevligt det här ser ut! Det riktigt andas Småland om det med den steniga småblockiga terrängen i bakgrunden.

Stor vill-se-mer faktor på det här!

Mvh

/Peter
Stefan Jönsson
Inlägg: 273
Blev medlem: tis 05 jun 2007, 16:57

Re: En liten hamn

Inlägg av Stefan Jönsson »

Tack Peter!

När jag skapade tråden och tryckte på "skicka" kom det upp en vit sida med meddelandet "webbsidan kan inte visas" Ändå fanns tråden, vad kan det bero på?

Stefan
Peter Estelius
Inlägg: 308
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 22:24

Re: En liten hamn

Inlägg av Peter Estelius »

Ingen aning om varför du fick det meddelandet, men jag upptäckte att din tråd flyttat från en kategori till en annan. Var det du eller webbmäster som gjorde det? Om det var webbmäster kan han ha varit inne samtidigt med dig och på så sätt "ställt till det lite".

Jag fick samma effekt när jag skrev svaret och det verkade ett tag som mitt svar inte hängt med vid flytten, men nu är det inga problem.

Mvh

/Peter
Stefan Jönsson
Inlägg: 273
Blev medlem: tis 05 jun 2007, 16:57

Re: En liten hamn

Inlägg av Stefan Jönsson »

Varje gång jag trycker på "skicka" kommer det en vit sida med "webbsidan kan inte visas" Går jag sedan in på smalsparigt.org finns inlägget!?

Det här fenomenet visar sig ingen annanstans.

Stefan
Peter Estelius
Inlägg: 308
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 22:24

Re: En liten hamn

Inlägg av Peter Estelius »

Hmmmm, skulle nog maila webbmäster om det. Har själv ingen aning om varför det händer.

Mvh

/Peter
1956
Inlägg: 417
Blev medlem: lör 15 aug 2009, 14:56

Re: En liten hamn

Inlägg av 1956 »

Stefan, det här är högklassigt som allt annat du bygger!
Användarens profilbild
Klas Blomberg
Inlägg: 358
Blev medlem: ons 30 maj 2007, 15:35

Re: En liten hamn

Inlägg av Klas Blomberg »

Stefan Jönsson skrev: Tack Peter!

När jag skapade tråden och tryckte på "skicka" kom det upp en vit sida med meddelandet "webbsidan kan inte visas" Ändå fanns tråden, vad kan det bero på?

Stefan


Jag brukar gå in på forumet på olika datorer med olika webbläsare, men känner inte igen fenomenet - så, ingen aning
Stefan Jönsson
Inlägg: 273
Blev medlem: tis 05 jun 2007, 16:57

Re: En liten hamn

Inlägg av Stefan Jönsson »

Det blir samma sak om jag trycker på "förhandsgranska" Att avbryta går däremot bra.
Johanmmolin
Inlägg: 379
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 22:28

Re: En liten hamn

Inlägg av Johanmmolin »

Har inte detta problem alls, bara att det är seeegt. Troligen två olika presentationer av samma problem.
Hursomhaver är din lilla modul underbar! Behöver bara en liten insjö-bogserbåt (sådana som vid midsommar gjordes om till passagerarbåt och lövsmyckades...) och tillhörande pråm med en enkel styrhytt i aktern.
Skriv svar