UDF010p1624+YBo5p800+UFo1p+UFp+UDFo13t

Här är tanken att man delar med sig av sina pågående byggprojekt som rör rullande
materiel
Patrik E
Inlägg: 171
Blev medlem: tis 12 jun 2007, 19:08

UDF010p1624+YBo5p800+UFo1p+UFp+UDFo13t

Inlägg av Patrik E »

Jag börjar eller slutar med denna bild av de rälbussar som står i "skamvrån" eftersom de för tilllfället saknar hjul! För tillfället håller jag på med YBo4p 672 och Yp 727. Jag hoppas att någon fler än jag lägger ut sina alster så man får något att jämföra med. Många här tycker säkert att det jag visar är gammal skåpmat eller "skräp" men jag tar risken. Det viktigaste är inte att det blir bra utan att man blir nöjd. Tack för mig.

Bild
Patrik E
Inlägg: 171
Blev medlem: tis 12 jun 2007, 19:08

Re: UDF010p1624+YBo5p800+UFo1p+UFp+UDFo13t

Inlägg av Patrik E »

Bild
Hauk
Inlägg: 936
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 18:55
Kontakt:

Re: UDF010p1624+YBo5p800+UFo1p+UFp+UDFo13t

Inlägg av Hauk »

Patrik E skrev: Jag börjar eller slutar med denna bild av de rälbussar som står i "skamvrån" eftersom de för tilllfället saknar hjul! För tillfället håller jag på med YBo4p 672 och Yp 727. Jag hoppas att någon fler än jag lägger ut sina alster så man får något att jämföra med. Många här tycker säkert att det jag visar är gammal skåpmat eller "skräp" men jag tar risken. Det viktigaste är inte att det blir bra utan att man blir nöjd. Tack för mig.


Kanonbra at du legger ut bilder!
Men jeg vil justere ditt utsagn litt:
Det viktigste er ikke at det blir perfekt, men at man blir fornøyd!

Det ser ut til at ditt arbeid holder en meget høy standard, så du trenger virkelig ikke unnskylde at du poster så mange bilder.

Bilder er inspirende og er ypperlige utgangspunkter for spørsmål og diskusjoner.

Håper mange blir inspirert til å poste bilder av sine egne alster!
Mvh Håvard H
--
Min blogg:
Remembrance Of Trains Past
Skriv svar