Smalspårigt.

Här diskuterar vi allt som har med smalspårigt modellbygge och förebilder att göra.
Jan-Inge Gunarsson
Inlägg: 224
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 19:18

Smalspårigt.

Inlägg av Jan-Inge Gunarsson »

Nya numret 109. Tack för det.
Peter Estelius
Inlägg: 308
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 22:24

Re: Smalspårigt.

Inlägg av Peter Estelius »

Åter ett inspirerande nummer!

Bra jobbat!

Mvh

/Peter
Ringe
Inlägg: 64
Blev medlem: lör 04 jul 2009, 18:19

Re: Smalspårigt.

Inlägg av Ringe »

Till min tidning fanns även ett "roligt" inbetalningskort som jag givetvis genast kommer att betala!
Det fanns även en enkät som kan leda till att denna förening blir ännu bättre!
Här på forumet förutsätter jag att vi kommer att ha en konstruktiv debatt om hur föreningen kan skapa ett mervärde till medlemarna.
Till sist, tidningen var riktigt bra!
Johan Winell
Inlägg: 403
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 06:20

Re: Smalspårigt.

Inlägg av Johan Winell »

Hej!

Givetvis ska vi ha debatt om föreningens utveckling på forumet. Anledningen till "pappers-enkäten" är att vi vill nå de medlemmar som inte är dator/internetanvändare, och det gör vi via tidningen. Forumet har också besökare som inte är medlemmar (vilket naturligtvis inte gör något, tvärtom), så genom enkäten som skickas med tidningen når vi medlemmar, och bara medlemmar, och får reda på vad just medlemmarna tycker.

VH

/Johan

Återigen, tack alla skribenter i nr 109, och tack Tobbe...ett riktigt bra avslutningsnummer på 2009.
Vänliga hälsningar

Johan
Hauk
Inlägg: 936
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 18:55
Kontakt:

Re: Smalspårigt.

Inlägg av Hauk »

Johan Winell skrev: Hej!
Givetvis ska vi ha debatt om föreningens utveckling på forumet. Anledningen till "pappers-enkäten" är att vi vill nå de medlemmar som inte är dator/internetanvändare, och det gör vi via tidningen. Forumet har också besökare som inte är medlemmar (vilket naturligtvis inte gör något, tvärtom), så genom enkäten som skickas med tidningen når vi medlemmar, och bara medlemmar, och får reda på vad just medlemmarna tycker.


Vadå pappersenket?
Jeg fikk ingen slik en sammen med Smalspårigt, men vil jo gjerne fylle ut en slik.
Er det mulig å poste en pdf-versjon på forumet?

Vil også benytte anledningen til å takke for et flott nummer av Smalspårigt!
Mvh Håvard H
--
Min blogg:
Remembrance Of Trains Past
Skriv svar