128 har landat!

Här diskuterar vi allt som har med smalspårigt modellbygge och förebilder att göra.
lenelg
Inlägg: 616
Blev medlem: mån 24 sep 2007, 14:37

128 har landat!

Inlägg av lenelg »

Kan bara konstatera att redaktören gjort det igen: Ett fullmatat nummer med många läsvärda artiklar. Bl a en rejäl genomgång av "loket vi alla vill ha" just nu, MiniTrains Brigadlok.
/ Lennart Elg
Sloat Lumber Co. - logging i On30"
Johan Winell
Inlägg: 403
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 06:20

Re: 128 har landat!

Inlägg av Johan Winell »

Härligt nr som jag bara hunnit skumma ännu (tidigare har jag ju läst tidningen innan), bra blandning av innehåll, snyggt layoutad och inte minst riktigt bra bilder.

Tackar och bockar till alla som bidragit!
Vänliga hälsningar

Johan
mats d
Inlägg: 97
Blev medlem: tis 22 mar 2011, 22:37

Re: 128 har landat!

Inlägg av mats d »

Mycket trevligt nummer! Trevlig layout trevlig blandning på artiklar. skriver nya artiklar till nästa nummer...

Mats Dahlström
Mats Nilsson
Inlägg: 76
Blev medlem: tis 15 sep 2009, 20:42

Re: 128 har landat!

Inlägg av Mats Nilsson »

Mycket bra nummer! Jag har läst igenom det minst 5 ggr redan.
Var speciellt förtjust i artikeln om verktyg för hjulbearbetning, Ola A:s "gamla" vagn för hästtransporter samt reportaget om Edensky.
Har naturligtvis läst alla artiklarna. Många fina bilder på mycket fint byggda landskap och många fina modeller.
Risk för att man behöver beställa ytterligare ett exemplar då det första tenderar att bli sönderbläddrat.
Jättekul!!!

/Mats
Jan-Inge Gunarsson
Inlägg: 224
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 19:18

Re: 128 har landat!

Inlägg av Jan-Inge Gunarsson »

Har ännu inte sett röken av det. :cry:
Brevbäraren har väl tagit hem det för att läsa innan han delar ut det. :(
Daniel Bergqvist
Inlägg: 574
Blev medlem: ons 30 maj 2007, 09:54

Re: 128 har landat!

Inlägg av Daniel Bergqvist »

Jag fick inte mitt nummer förrän idag, så alla verkar inte få tidningen samtidigt. Dröjer numret ytterligare några dar så hör av dig till medlemsregistratorn så skickar han ut ett nytt.

Med vänlig hälsning
Daniel
Skriv svar