Målningsjobb

Här diskuterar vi allt som har med smalspårigt modellbygge och förebilder att göra.
NTSB
Inlägg: 67
Blev medlem: tis 21 aug 2007, 14:21

Målningsjobb

Inlägg av NTSB »

Jag undrar om någon kan rekommendera mig en kunnig modellmålare som kan sin sak och gör det hyfsat snabbt? Tack på förhand!
Johanmmolin
Inlägg: 379
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 22:28

Re: Målningsjobb

Inlägg av Johanmmolin »

Den förste jag kommer att tänka på är ju Graffen. Det är väl värt att kontakta honom i alla fall.

Det är förutom en gudabenådad konstnär en ytterst vänlig själ; du hittar nog hans kontaktdata någonstans här på forumet, eftersom han är medlem här.
NTSB
Inlägg: 67
Blev medlem: tis 21 aug 2007, 14:21

Re: Målningsjobb

Inlägg av NTSB »

Tack för tips Johan! Men jag behöver få komma i kontakt med en målare som kan göra jobbet snabbt. Så därför söker jag målare som kan tillgodose de behov jag har. Jag har 8 stycken nybyggda mässinglok som jag p.g.a dålig hälsa inte orkar med att måla själv. Mvh.
bermod
Inlägg: 155
Blev medlem: sön 25 jan 2009, 16:11

Re: Målningsjobb

Inlägg av bermod »

NTSB skrev: Tack för tips Johan! Men jag behöver få komma i kontakt med en målare som kan göra jobbet snabbt. Så därför söker jag målare som kan tillgodose de behov jag har. Jag har 8 stycken nybyggda mässinglok som jag p.g.a dålig hälsa inte orkar med att måla själv. Mvh.


Målar-Bengt i Enköping har tyvärr slarvat bort hans tel.nummer och mail adress,finns säkert någon här på forumet som har det.
bermod
Anders_S
Inlägg: 26
Blev medlem: lör 20 mar 2010, 16:13

Re: Målningsjobb

Inlägg av Anders_S »

Hittade ett telefonnummer via ett annat forum.
http://www.svensktmjforum.se/forum/inde ... pic=8158.0

//Anders S
NTSB
Inlägg: 67
Blev medlem: tis 21 aug 2007, 14:21

Re: Målningsjobb

Inlägg av NTSB »

Stort TACK för hjälpen! Ska testa att höra av mig till honom. Mvh
Skriv svar