Lokstall

Här diskuterar vi allt som har med smalspårigt modellbygge och förebilder att göra.
KMJK
Inlägg: 46
Blev medlem: sön 20 feb 2011, 08:32

Re: Lokstall

Inlägg av KMJK »

mikath skrev: Såg detta otroligt fina lokstall N. Sandby, men glömde fråga om det går att bygga som 3-portas???

/Mika


Tyvärr går det bara att bygga i jämna portar om 2, dvs 2-4-6 osv.
mikath
Inlägg: 750
Blev medlem: sön 03 jun 2007, 09:45

Re: Lokstall

Inlägg av mikath »

KMJK skrev:
mikath skrev: Såg detta otroligt fina lokstall N. Sandby, men glömde fråga om det går att bygga som 3-portas???

/Mika


Tyvärr går det bara att bygga i jämna portar om 2, dvs 2-4-6 osv.

Tack för snabbt svar!
Okay, då får jag bestämma mig för om jag klarar mig med 2 portar, eller om jag skall ta klivet upp till 4.

/Mika
auhs
Inlägg: 24
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 15:01

Re: Lokstall

Inlägg av auhs »

Kommer en liten byggrecension i nästa nummer av Smalspårigt med lite tips också. Tänkte spara detta till ett senare nummer, men jag tycker det är så kul att bygga, så många borde tipsa tomten att leverera ett till Jul! Och snyggt blir det!!
KMJK
Inlägg: 46
Blev medlem: sön 20 feb 2011, 08:32

Re: Lokstall

Inlägg av KMJK »

auhs skrev: Kommer en liten byggrecension i nästa nummer av Smalspårigt med lite tips också. Tänkte spara detta till ett senare nummer, men jag tycker det är så kul att bygga, så många borde tipsa tomten att leverera ett till Jul! Och snyggt blir det!!


Tack för det! Det känns alltid skönt att få uppskattning för allt arbete vi lägger ner.

För övrigt har vi fått klart resten! Det innebär att vi kan leverera alla varianter av stallet nu. Det kommer att bli så att om någon vill ha fler än 4 portar kommer det innebära viss leveranstid, övrigt skall forhoppningsvis alltid finnas något på lager.
Skriv svar