Säljer plåtar till lok och vagnar i 1:45

Köpes-bytes-säljes är till för privatpersoner med enstaka MJ-produkter: Felköp, plåtar som man aldrig hinner bygga färdigt och så vidare, men som kanske någon annan medlem är intresserad av.

Skriv i ditt inlägg vad du har eller är intresserad av, om du vill köpa, sälja eller byta och hur man kommer i kontakt med dig. Forumet har funktioner för att skicka e-post och PM för inloggade användare.

Radera ditt inlägg efter avslutad affär. Om något inlägg blir kvar väldigt länge kommer webbmaster skicka en förfrågan om annonsen fortfarande är aktuell.
KJStenberg
Inlägg: 18
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 19:19

Säljer plåtar till lok och vagnar i 1:45

Inlägg av KJStenberg »

Hej!

Har insett att jag nog aldrig kommer att bygga dessa, så kollar här först om någon är intresserad.

Det jag har är:

EDM Models:
Rustenburg Platinum Mines Bagnall 0-4-2 (1:43,5 komplett byggsats med färdigkvartade hjul och byggbeskrivning på cd)

Walde:
SJ Z4p

SÖJ betvagn

FJ N och VKÅJ KN (N-vagnen är påbörjad, inte snyggt men inte heller något som är förstört, byggbeskrivning saknas till dessa)

Vikbolandsbanan 2-axlig personvagn

Till dessa finns gjutdelar och hjul, men mässingsprofiler har försvunnit i stor utsträckning...

GOSVV:
Särkupevagn 1 st

HWJ G 2 st

NHJ G 2 st

Omärkta plåtar, godsfinka med fönster på sidorna (F?) 2 st

Tobias Ljung:
Hamrås 1 st

Har för mej att det ingår delar till en tankvagn också, det finns tankgavlar bland gjutdelarna iaf.

Kontakt via PM

Mvh
Karl-Johan
KJStenberg
Inlägg: 18
Blev medlem: tis 29 maj 2007, 19:19

Re: Säljer plåtar till lok och vagnar i 1:45

Inlägg av KJStenberg »

Sålt!
Har fått många svar och gick i turordning.
Jag hoppas ni som inte hört av mej inte tar illa upp att jag meddelar på detta vis.

Mvh
Skriv svar