Ett sista försök med smalspår!

Köpes-bytes-säljes är till för privatpersoner med enstaka MJ-produkter: Felköp, plåtar som man aldrig hinner bygga färdigt och så vidare, men som kanske någon annan medlem är intresserad av.

Skriv i ditt inlägg vad du har eller är intresserad av, om du vill köpa, sälja eller byta och hur man kommer i kontakt med dig. Forumet har funktioner för att skicka e-post och PM för inloggade användare.

Radera ditt inlägg efter avslutad affär. Om något inlägg blir kvar väldigt länge kommer webbmaster skicka en förfrågan om annonsen fortfarande är aktuell.
Vagnverkstaden

Ett sista försök med smalspår!

Inläggav Vagnverkstaden » tis 07 nov 2017, 18:12

Jag gör nu ett nytt försök med smalspår!
Tanken är att ha ett litet sortiment av etsade och gjutna vagnar, som blir uppbyggda på samma sätt som mina normalspårsbyggsatser, dvs kompletta, med gjutna tak osv.

Jag kommer också att ta fram ett antal byggdelar och hjul. Även ett par boggier är på gång - Ap boggien finns redan på lager, och gjuts nu i mässing.

På hemsidan under fliken SMALSPÅR finns det planerade sortimentet presenterat. Ett antal vagnar är beställda och levereras inom kort. Fop är nästan färdigritad, och DFo11t/p gjuts för tillfället.

Vagnverkstaden

Re: Ett sista försök med smalspår!

Inläggav Vagnverkstaden » tis 21 nov 2017, 17:33

Nu finns ytterligare information om smalspårsortimentet på hemsidan www.vagnverkstaden.eu.

Det finns både en ny översikt, som en del modellpresentationer - dessa fylls på successivt.
Prislistan är också uppdaterad.

Anmäl dig till mitt nyhetsbrev för snabb och kontinuerlig information: info@vagnverkstaden.eu

Återgå till "Köpes-bytes-säljes/Sell-buy-exchange"